Twoje piękne serce | Lauren Scruggs, Lisa Velthouse

Czy Ty również masz piękne serce?


Lauren to młoda i piękna dziennikarka. Niestety, pewnego dnia zdarzył się straszliwy wypadek, w którym dziewczyna bardzo ucierpiała. Z dnia na dzień straciła sprawność fizyczną i wiarę w siebie. Kobieta zaczęła jednak walczyć i dzięki Bogu podniosła się na nogi.

Twoje piękne serce to zbiór 31 refleksji na różne tematy. Nie dowiemy się z tej książki wiele o wypadku i leczeniu Lauren, lecz o miłości i lojalności wobec Boga. Kobieta udowadnia w tym utworze, że niezależnie od sytuacji jest On zawsze z nami i nigdy w nas nie zwątpi.

Książka jest napisana lekkim językiem, ale bardzo ciężko mi się ją czytało. Niektóre refleksje były nie do przebrnięcia. Lisa Velthouse nie zachwyciła mnie swoim kunsztem pisarskim i pozostawiła z uczuciem niedosytu. Czegoś mi tam zdecydowanie zabrakło.

Historia Lauren Scruggs jest naprawdę wzruszająca i łapie za serce. Postawa tej kobiety może być przykładem dla wielu osób i jednocześnie dowodem, że wygląd nie zawsze jest najważniejszy. Liczy się piękne, czyste serce.
Książka skupia się na tematyce religijnej i muszę przyznać, że jest jej bardzo dużo w utworze. Momentami czytelnik może poczuć znużenie. Pierwsze refleksje były bardzo dobre, ale miałam wrażenie, że im dalej tym gorzej.

Twoje piękne serce to ciekawy zbiór refleksji, które podnoszą na duchu. Niestety, lecz wykonanie nie przypadło mi do gustu. Mimo wszystko uważam, że warto zapoznać się z tym utworem. Czytelnicy mogą znaleźć w nim wiele ciekawych rozważań, które skłonią do przemyślenia prywatnych spraw i problemów.

Ocena: 4/10

Twoje piękne serce otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

0 Komentarze