Stos Ksiąg Zakazanych | Sierpień 2016


To już uzależnienie. 

Wygląda całkiem nieźle, prawda?

Od początku roku nie pokazywałam Wam moich książkowych zbiorów.
Lipcowe wydanie zawiera ogromną ich ilość i... wygląda cudownie!


Wydawnictwo Literackie miało mnóstwo cudownych premier  i przysłało mi same perełki. Moja złota rybka zombie to pierwszy tom przygód Tymka, Raviego i hipnotyzującej rybki zombie autorstwa Mo O'Hary. 100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić to przepięknie wydana książka, która zawiera najbardziej oryginalne pomysły na spędzenie czasu w tym pięknym państwie. Szkoła wdzięku Madame Chic to poradnik znanej i lubianej Jennifer L. Scott. Tym razem autorka uczy nas manier i udziela pomocnych rad. Historia pszczół to jedna z moich literackich perełek tego roku. Maja Lunde napisała cudowną książkę! Droga do domu to wielowątkowa powieść, która z pewnością znajdzie się u mnie w zestawieniu najlepszych powieści tego roku. Debiut Yaa Gyasi oczarował mnie już na samym początku. Klaśnięcie jednej dłoni to kolejna, pięknie opowiedziana historia autorstwa Richarda Flanagana, zdobywcy nagrody Bookera za jego Ścieżki północy. Niedługo pojawi się moja opinia o tym utworze.
Wydawnictwo MG rozpieściło mnie oddając pod moją opiekę Lalkę i Córki niczyje. Powieść Prusa mam jeszcze przed sobą, ale jestem do niej bardzo pozytywnie nastawiona. Jeśli chodzi o utwór Collinsa - właśnie czytam i jak na razie jestem zachwycona. 


Wydawnictwo Feeria wydało mnóstwo cudownych powieści i od stycznia nazbierało mi się ich trochę. Czy wspomniałam, że Cię kocham? i Czy wspomniałem, że Cię potrzebuję? to powieści opowiadające o zakazanej miłości pomiędzy bratem i siostrą. Estelle Maskame w niezwykły sposób nakreśla ich relację, a czytelnik jest przepełniony emocjami. Złe dziewczyny nie umierają oraz Od złej do przeklętej to przerażająca historia zawierająca miłość, szkolne rozterki oraz... demony. Katie Alender potrafi oczarować czytelnika, lecz niestety tylko w pierwszym tomie jej się to udało.
Ból za ból to pierwszy tom trylogii o zemście trzech dziewczyn autorstwa Jenny Han i Siobhan Vivian. Miło spędziłam czas w towarzystwie tej lektury, jednakże było w niej mnóstwo niedociągnięć.
Chłopak na zastępstwo to jedna z najgorętszych powieści tego lata - i słusznie. Kasie West w niezwykły sposób opowiada banalną historię miłosną, która jednakże swoją oryginalnością i humorem poprawia nastrój. Oby więcej takich książek!
Trylogia C. C. Hunter, czyli Odrodzona, Wieczna i Niewypowiedziana, to ciekawa historia, która - niestety - z każdym kolejnym tomem coraz mniej mnie zaskakiwała. Warto jednak poznać historię Delli - jej przygody wciągają!
Jedyny pirat na imprezie to pełna humoru autobiografia Lindsey Striling, znanej i lubianej skrzypaczki. Jeśli jeszcze nie przeczytaliście tej książki to gorąco zachęcam - w końcu, kto nie chciałby bawić się z piratami?
Armada to powieść sci-fi autorstwa Ernesta Cline'a. Niestety, nie powaliła mnie ona na kolana, ale jest miłym czytadłem.
Nawet o tym nie myśl oraz Prawie po północy dostałam niedawno, ale zdążyłam przeczytać powieść Sarah Mlynkowski i przyjemnie spędziłam z nią czas.


Od Wydawnictwa SQN otrzymałam Silver. Powrót na Wyspę Skarbów. Przyjemnie spędziłam czas z powieścią Andrew Motiona, jednakże nadal sądzę, że Wyspa Skarbów jest najlepsza!
Wydawnictwo Zysk i S-ka miało mnóstwo ciekawych premier książkowych. Tajemnica Lady Audley to porywająca powieść osadzona w wiktoriańskiej epoce.  Aż do dna nie wypadło w moich oczach najlepiej i raczej nie sięgnę po kolejne powieści Renaty Chaczko.  
Taniec ze smokami to cudownie wydane dwa tomy nieziemskiej historii George'a R. R. Martina. Oczywiście, jedna z moich ulubionych serii! Czekam z niecierpliwością na Wichry zimy! 
Układ i Błąd to również moje perełki. Pierwszy tom trzymał mnie w napięciu do ostatniej strony. Niedawno otrzymałam drugi i było równie dobrze - zapraszam do przeczytania recenzji :)
Mroczniejszy odcień magii to zachwalana wszędzie powieść autorstwa V. E. Schwab. Jest wysoko oceniona również u mnie.
Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha to porywająca, słodko-gorzka lektura autorstwa Jessici Sorensen. Nie mogę doczekać się kontynuacji tej historii - naprawdę wciąga!


Przyszedł czas na moje zdobycze, a nazbierało ich się całkiem sporo. 
W krainie wodospadów to trzeci tom trylogii Sofii Caspari. Niesamowita Argentyna zdołała porwać mnie na parę godzin - jestem stuprocentowo zadowolona z lektury.
Anioł burz to drugi tom Prawa Millenium autorstwa Trudi Canavan. Niestety, tym razem nie czułam się zachwycona historią i momentami lektura niemiłosiernie mnie nudziła.
Posępna litość to zdobycz z Empiku, za którą zapłaciłam 9,90. Jestem bardzo zadowolona, że mam pierwszy tom powieści Robin LaFevers na swojej półce - opis zapowiada ekscytujące przygody!
Trylogię Eve Edwards, czyli Alchemię miłości, Demony miłości i Grę o miłość zdobyłam za 15 złotych w Auchan. Przeczytałam już pierwszy tom i autorka mnie kupiła swoją historią! 
Czerwone jak krew zdobyłam za 9,99 na wakacjach i niestety był to jeden z najgorszych zakupów. Salla Simukka nie zachwyciła mnie swoim pomysłem i wykonaniem. Po prostu pomieszanie z poplątaniem.
Oto moje zdobycze ze Znaku: Linia serc, W ramionach gwiazd, Tajemny ogień i Księżyc nad Bretanią. Nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za te powieści - na półce wyglądają cudownie!

Na dokładkę mam jeszcze dziewięć powieści, które pożyczyłam do czytania.
W krainie kolibrów i W krainie srebrnej rzeki to dwa pierwsze tomy trylogii Sofii Caspari. Dzięki tym utworom pokochałam Argentynę!
Powrót do Daringham Hall to prezent powitalny z Klubu Kobiecym Okiem. Lektura była przyjemna, lecz zauważyłam w niej mnóstwo nieprawidłowości. 
Pojedynek i Zdrada to jedne z moich ulubionych książek. Marie Rutkoski wykreowała porywającą historię walki o wolność z lekko zarysowanym wątkiem miłosnym w tle. Powieści otrzymałam od Wydawnictwa Feeria.
Aleksandra nie zachwyciła mnie, jednakże jest to ciekawa historia, którą warto poznać. Książkę dostałam od Wydawnictwa MG.
Podróże z owocem granatu to kolaboracja dwóch autorek, matki i córki - Sue Monk Kidd i Ann Kidd Taylor. Życiowa lektura, która dodaje otuchy. Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego.
Jak być glam to poradnik Fleur de Force, który przeczytałam z niemałą ciekawością. Niestety, znalazło się tam tylko parę porad, których nie znałam. Myślę, że młodszym czytelniczkom ta lektura przypadnie do gustu. Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego.
Czar Chanel to pięknie wydana powieść, której kupno warto mieć na uwadze - ta cudowna powieść ukrywa niesamowite wnętrze! Książkę dostałam od Wydawnictwa Literackiego.


Czytaliście coś z tego stosu? Co polecacie, a co niekoniecznie? I jakie są Wasze zbiory?



Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

8 komentarzy:

  1. Z chęcią zabrałabym Ci "Wszechświaty..."! Miłego czytania, stos robi wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych, cudownych książek. Posiadać taki stosik - marzenie! :D Niektóre tytuły znam, inne nie obiły mi się o uszy, ale w końcu to książki - każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Córki niczyje" są cudowne! Aż dziwne, że udało mi się je wypatrzyć w tym STOOOSISKU! Super zbiory :) jestem pod wrażeniem!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ile pięknych książek! Nic tylko robić napad :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Ale dużo książek! Ze wszystkich znam jedynie "Posępną Litość" i gorąco ja polecam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, fantastyczny stos! :) Przyjemnych lektur.

    OdpowiedzUsuń