Silver. Powrót na Wyspę Skarbów | Andrew Motion


Ahoj, kamraci!


Jim Hawkins po udanej wyprawie powraca ze swoim bogactwem na ląd i postanawia ustatkować swoje życie. Wraz ze swoim synem, Jimem, prowadzi własną gospodę, Hispaniolę. Chłopak nie może jednak wytrzymać w nudnej codzienności, dlatego za namową pięknej Natty Silver postanawia wyruszyć na Wyspę Skarbów w poszukiwaniu bogactwa Kapitana Flinta. Co spotka ich tam po czterech dekadach?


Wyspa Skarbów to jedna z najważniejszych powieści przygodowych, o której każdy (mam nadzieję) usłyszał. Pełna zaskakujących zwrotów akcji i niesamowitej przygody - ta książka wywołuje tak wiele emocji w sercu czytelnika. 
Gdy usłyszałam o kontynuacji tej historii, postanowiłam przekonać się, czy autor sprostał tak trudnemu zadaniu napisania równie ciekawej i inspirującej powieści, jaką jest Wyspa Skarbów.

Silver to powieść, która wywołuje miłe wspomnienia. Posiada ciekawą przygodę, piratów, Johna Silvera i - oczywiście - skarby. Autor napisał ten utwór lekkim i barwnym językiem, dlatego lektura trwa bardzo krótko. Nie można się od niej oderwać nawet na chwilę!

Silver brak jedna charakterów typowych dla piratów. Z Wyspy Skarbów zapamiętałam wykreowanych w niesamowity sposób bohaterów, z którymi można było od samego początku poczuć nietypową więź. Tutaj tego niestety zabrakło.

Silver. Powrót na Wyspę Skarbów to niesamowita powieść, przy której będziecie mieli ochotę zaśpiewać wszystkie pirackie szanty. Fani nie muszą się obawiać negatywnego zaskoczenia - taka  powieść to bardzo dobra okazja do ponownego powrotu na ukochaną Wyspę Skarbów. 
Szable w dłoń, kamraci! Pozwólcie zabrać się w ponowną podróż na Wyspę Skarbów!

Ocena: 7/10

Silver. Powrót na Wyspę Skarbów przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa SQN. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Szukam ciągle czegoś o piratach, może to coś dla mnie ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiłam piratów i wszystkiego, co z nimi związane, więc zdecydowanie sobie odpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń