Jakiś czas temu podzieliłam się z Wami najgorszymi książkami 2015 , a dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubieńcami! ♥
OBCA, Diana Gabaldon
Największe zaskoczenie roku! Od samego początku pokochałam styl Diany i wykreowany przez nią świat. Niesamowita historia, barwni bohaterowie i mnóstwo zabawy - koniecznie sięgnijcie po jej niesamowitą serię.
POJEDYNEK, Marie Rutkoski
Marie Rutkoski stworzyła piękną i emocjonującą historię, którą pochłania się jednym tchem! Pojedynek to pierwszy tom trylogii, a już w marcu wychodzi kontynuacja - po takim zakończeniu nie mogę się doczekać co będzie dalej.
{RECENZJA}
PRZEMINĘŁO Z WIATREM, Margaret Mitchell
Postanowiłam w 2015 poznać najlepszą historię miłosną wszechczasów! Oczywiście, zakochałam się w niej od pierwszych stron. Margaret Mitchell obdarzona była wielkim pisarskim talentem. Jedna z moich ulubionych powieści na zawsze! ♥
SEKRETNE ŻYCIE PSZCZÓŁ, Sue Monk Kidd
Niesamowita powieść autorstwa jednej z moich ulubionych autorek. Sue Monk Kidd po niesamowitych Czarnych Skrzydłach zaserwowała mi mieszankę wybuchową! Emocjonująca i chwytająca za serce historia ukazuje jak zaskakujący potrafi być los.
{RECENZJA}
BLACKOUT, Mira Grant
Cudowne zakończenie trylogii, po której nie można się pozbierać. Mira Grant stworzyła ciekawą wizję przyszłości, od której nie można się praktycznie oderwać! Zdecydowanie warto sięgnąć po tę powieść.
{RECENZJA}
JANE EYRE. AUTOBIOGRAFIA, Charlotte Bronte
Najlepsza książka autorstwa Charlotte Bronte! Jane Eyre. Autobiografia to powieść, którą pochłonęłam w parę dni. Po lekturze ciągle miałam w myślach i sercu los moich ulubionych bohaterów.
{RECENZJA}
ZAKON MIMÓW, Samantha Shannon
Samantha Shannon za każdym razem zaskakuje czytelnika i rozbija serca na malutkie kawałeczki. Po takim zakończeniu pragnę mieć trzeci tom już teraz w swoich dłoniach, lecz... Muszę jeszcze poczekać. Dlaczego tak długo?!
{RECENZJA}
SABRIEL/LIRAEL/ABHORSEN/CLARIEL, Garth Nix
Jedna z najlepszych serii, które dane mi było przeczytać. Garth Nix pisze z rozmachem i zaskakuje czytelnika w najbardziej niespodziewanych momentach. Z pewnością sięgnę po jego inne utwory w przyszłości.
DRZEWO MIGDAŁOWE, Michelle Cohen Corasanti
Chwytająca za serce i pełna emocji powieść? To musi być Drzewo Migdałowe autorstwa Michelle Cohen Corasanti. Jedna z najlepszych powieści, o których nie mogłam przestać myśleć. Zdecydowanie warta lektury!
{RECENZJA}
ELEONORA I PARK, Rainbow Rowell
Na koniec jedna z największych perełek roku, czyli Eleonora i Park autorstwa cudownej Rainbow Rowell. Takiej historii i takich bohaterów się nie spodziewałam... Cudowna, niesamowita i perfekcyjna! Nie mogę się doczekać lektury Fangirl ♥
Jakie są Wasze najlepsze lektury w 2015 roku?
13 Komentarze
U mnie w najlepszych zupełna mieszanka ;). Np. bardzo mi się podobała ostatnia książka Naomi Novik :)
OdpowiedzUsuńJeszcze nie sięgnęłam po twórczość tej autorki, ale coraz częściej słyszę pozytywne opinie na jej temat. Może 2016 jest rokiem, w którym mi się to uda? :)
UsuńBlackout jak i Zakon mimów uwielbiam. Jednak również ubolewam nad tym drugim, że trzeba tak długo czekać na kontynuację. Pojedynkiem także jestem zachwycona. :)
OdpowiedzUsuńKolejny tom Czasu Żniw ma być dopiero jesienią (i to w oryginale!). Ja już chcę wiedzieć co dalej! :D
UsuńTeż mnie kusi Przeminęło z wiaterem
OdpowiedzUsuńKoniecznie sięgnij! ♥
UsuńAż wstyd się przyznać, że nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie pozycji. Mam co nadrabiać.
OdpowiedzUsuńA moją najlepsza książką przeczytaną w 2015 roku był... "Potop" :D
Ja za Sienkiewiczem nie przypadam, ale najważniejsze, że tobie przypadł do gustu :)
Usuń"Przeminęło z wiatrem" uwielbiam :)
OdpowiedzUsuńOjej, również kocham Przeminęło z wiatrem z całego serca! Absolutne arcydzieło, jedna z moich najukochańszych ksiązek, stoi u mnie na specjalnym miejscu w domowej biblioteczce ;) Cieszę się strasznie że i ciebie zachwyciła! :) E&P mam w planach, słyszałam już tyle pozytywów, że nie mogę doczekać się aż książka wpadnie i w moje ręce :)
OdpowiedzUsuńNatomiast jeśli chodzi o Jane Eyre, za pierwszym razem ksiązka nie wywołała na mnie zbytniego wrażenia, po przeczytaniu jej drugi raz zaczęłam ją lubić. Doceniam ją, uwielbiam książki sióstr Bronte, ale mnie zdecydowanie bardziej do gustu przypadły Wichrowe Wzgórza. Co ja piszę, one wręcz pokruszyły mi moje czytelnicze serduszko na drobniutkie kawałeczki, najlepsza ksiażka ever <3
Klasyki są najlepsze ♥
UsuńA po E&P sięgnij jak najszybciej!
Obca i Sabriel już na mojej półce :)
OdpowiedzUsuńEleonorę i Parka czytałam i... była fajna, lekka, ale bez zaskoczeń :) Z Twojej listy najszybciej przeczytam chyba "Przeminęło z wiatrem", ale pewnie i to nie nastąpi zbyt szybko.
OdpowiedzUsuń