Stos Ksiąg Zakazanych | Grudzień 2015

 Grudniowy Stos Ksiąg Zakazanych! ♥

Od lipca nazbierało się u mnie całkiem dużo książek.
Od Wydawnictwa Literackiego otrzymałam do recenzji Notebook Tomasza Lipko, Dziwną myśl w mej głowie Orhana Pamuka, Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd, Klucze Adama Langa, Ścieżki Północy Richarda Flanagana oraz Próbę Eleanor Catton. Od Wydawnictwa MG otrzymałam do recenzji Poduszkę w różowe słonie Joanny Chmielewskiej, Jądro ciemności Josepha Conrada oraz Czerwone i Czarne Stendhala. Opisy tych powieści są interesujące, a ja nie mogę doczekać się ich lektury! Wydawnictwo SQN udostępniło mi do recenzji Endgame. Wezwanie oraz Między światami. Moje życie i niewola w Iranie. Niedługo na blogu pojawi się recenzja książki Saberi, której historia o jej pobycie w Iranie nie była zbyt przyjemna. Od Wydawnictwa Zysk i S-ka otrzymałam ostatnio sześć powieści: Walizkę Pani Sinclair, Turniej Cieni, Ocalenie Callie i Kaydena, Agendę 21, Pięknego Gracza oraz Łotrzyków. Niedługo mam zamiar podzielić się z Wami moją opinią o trzecim tomie serii Christiny Lauren, a obecnie czytam genialne opowiadania w wykonaniu znanych pisarzy fantasy (i nie tylko!). Wydawnictwo Feeria udostępniło mi do recenzji Odrodzoną, Aplikację, Czy wspomniałam, że cię kocham, Playlist for the dead oraz PojedynekOd Wydawnictwa Dreams otrzymałam do recenzji Wszechświaty. Utopię oraz Porządek rzeczy. 
Przez Biedronkę zdecydowanie zbankrutowałam. Kupiłam u nich aż 5 książek. Na Fangirl, Ten jeden dzień i Ten jeden rok praktycznie się rzuciłam (ha, ostatnie egzemplarze są moje!). Nowicjuszkę oraz Na skraju jutra upolowałam za to na ogromnej promocji. Gdzie ja mam teraz włożyć te wszystkie książki?

Moi Drodzy, chciałabym Wam życzyć spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych wśród bliskich Wam osób, zdrowia, spełnienia marzeń oraz dużej ilości książek pod choinką! ♥



Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

4 komentarze:

  1. "Odrodzona" była dla mnie wielkim zaskoczeniem i czekam na kolejne części! :)
    "FanGirl" była bardzo przyjemna i przeczytałam ją jednego wieczoru. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudownych książek... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście spóźniona, ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń