English Matters, Deutsch Aktuell, Business English Magazine | Wrzesień-Październik 2015




ENGLISH MATTERS

Kolejny numer English Matters jest pełen ciekawych tekstów.
W People and Lifestyle możemy poczytać o Księciu Harrym. Jest to jeden z najciekawszych artykułów. Jak wszyscy wiemy, Książę lubi wieść skandaliczne życie, lecz warto również wspomnieć, że udziela się charytatywnie. Z tekstu możemy dowiedzieć się o jego dzieciństwie, szkolnych latach i osobowości.
W dziale Culture zawiało grozą, gdyż na scenę wchodzą... Zombie! The Walking Dead to znany wszystkim serial, który osiąga nieprawdopodobne wyniki oglądalności. Ja sama zamierzam zacząć swoją przygodę z tym serialem, chociaż za taką tematyką nie przepadam.
Travel bardzo ciekawy artykuł o Sztokholmie. Magazyn proponuje wypić mocną kawę, zjeść tutejsze jedzenie i wybrać się w turystyczną wyprawę po tym mieście. Z pewnością kiedyś skorzystam z tego tekstu, aby ustalić swój plan wycieczki po Sztokholmie! :) 
Magazyn po raz kolejny mnie zachwycił. W tym numerze jest mnóstwo ciekawych tekstów, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Zaczęła się szkoła, więc warto sięgnąć po English Matters, aby pouczyć się i jednocześnie pobawić językiem angielskim.

DEUTSCH AKTUELL

Kolejny numer Deutsch aktuell uczy bardzo przydatnych rzeczy.
Jak poprawnie pisać maile? Tego właśnie dowiemy się z artykułu E-mails korekt schreiben. Znajdziecie w nim wiele rad dotyczących prawidłowego pisania maili w języku niemieckim, między innymi: jak poprawnie zaczynać współczesną formę listu, jakich zwrotów używać, jak formułować list do znajomych a jak do szefa.
Angelina Jolie to jedna z moich ulubionych aktorek. W tekście Angelina Jolie - radikaler Kampf gegen Krebs możemy poczytać o jej walce z poważną chorobą. Podziwiam jej postać i tekst przeczytałam z niemałym zainteresowaniem.
Miałam kiedyś okazję być w Heidelbergu. Jest to cudowne miasteczko, które urzeka swoją architekturą. Tekst Heidelberg - eine Stadt zum Verlieben to podkreśla i we wspaniały sposób opowiada o mieście, które jest siedzibą najstarszego niemieckiego uniwersytetu.
Ponownie zakochałam się w Deutsch aktuell. Jest to magazyn, przy którym można jednocześnie świetnie się bawić i uczyć. Polecam!

BUSINESS ENGLISH MAGAZINE


Business English Magazine przyciąga niezwykle klimatyczną okładką i.. spisem ciekawych artykułów.
Marzę o podróży do San Francisco. San Francisco and Silicon Valley: Still the Best for Business został poświęcony właśnie temu miastu i Dolinie Krzemowej. Czy warto prowadzić tam interesy? Tego dowiecie się w artykule.
Kolejnym tekstem wartym uwagi jest Lego: Brick by Brick. Jako dziecko uwielbiałam tworzyć różne budowle, lecz teraz LEGO to nie tylko klocki. Obecnie powstają różnorodne filmy oraz gry komputerowe umieszczone w klockowym świecie.
W dziale Business Woman znajdziecie interesujący artykuł o Ellen Kullman. Kim jest ta osoba, co zrobiła i czym się zajmuje?
Uwielbiam teksty o turystyce, dlatego Danish Delights od razu przyciągnął moją uwagę. Mowa jest tutaj o Danii, w której jest mnóstwo ciekawych miejsc do zwiedzenia. Z pewnością wykorzystam ten artykuł w przyszłości!
Business English Magazine po raz kolejny mnie zadowolił. W tym numerze każdy czytelnik znajdzie coś dla siebie, gdyż jest tutaj mnóstwo obszernych tekstów. Niektóre mają nawet możliwość odsłuchania ich w formacie MP3, co jest bardzo wygodne. Zdecydowanie polecam sięgnąć po ten magazyn!




Za możliwość poznania English Matters, Deutsch Aktuell oraz Business English Magazine dziękuję bardzo Wydawnictwu Colorful Media!

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię te magazyny!
    Gorąco wszystkim polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam TWD, jednak zatrzymałam się jakoś na 4 sezonie. Średnio mi się podobał ten serial, ale chyba do niego wrócę. :-)

    OdpowiedzUsuń