Muzycznie | Wrzesień 2015

Just listen.


Chase & Status - Midnight Caller ft. Clare Maguire


twenty one pilots - Stressed Out
Na początku niezbyt przypadła mi do gustu, ale po dokładniejszym przesłuchaniu uznałam ją za jedną z najlepszych w tym roku!

The Weeknd - The Hills

Wpadająca w ucho, idealna i figurująca na jednej z moich playlist. The Weeknd przedstawia jeden z mocniejszych utworów najnowszej płyty! 

Lana Del Rey - High by the Beach

Niecierpliwe oczekiwanie na kolejną płytę Lany zostało nagrodzone niesamowitym i klimatycznym utworem. High by the Beach zapowiada, że Honeymoon będzie kolejnym, wartym uwagi krążkiem.

Jaymes Young - What is love
Niesamowita przeróbka What is love w wykonaniu Jaymesa Younga, którą każdy powinien przesłuchać. Jest inna, piękna i wzruszająca. Po prostu - Jaymes Young w swoim żywiole.


Które utwory przypadły Wam do gustu? Czego słuchacie we wrześniu?

Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Nowa piosenka Lany Del Rey bardzo mi się podoba. Jestem ciekawa jej całej płyty!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, James Young <3 Słucham go od sierpnia namiętnie i nie mogę się oderwać! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię za to, ze pojawiła się tu Lana del Rey. Jestem Lanatic od 3 lat i uwielbiam każdą jej piosenkę. Jestem też totalnie zakochana w wokaliście The Neighbourhood i w ich muzyce.
    Buziaki!
    http://filigranoowa.blogspot.com/2015/09/rozwin-skrzyda-i-lec.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tradycyjnie nie znałam żadnej piosnki dopóki ich sobie nie puściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj słucham rocka, ale ogólnie oglądając amerykański YouTube, często słyszałam "The Hills". No i tak, zakochałam się w tej piosence. :)

    OdpowiedzUsuń