Stos Ksiąg Zakazanych | Lipiec 2015

 Lipiec i moje książkowe zbiory!
 

Uwierzcie mi chciałabym kupować mniej książek.

Chciałabym mieć jeszcze ze dwa regały na kolejne książki. No dobra, trzy. To już chyba uzależnienie.

 

Niedawno rozpływałam się nad niesamowitymi powieściami, które otrzymałam od niezastąpionego Wydawnictwa Literackiego. W butach Valerii oraz Kocha, lubi, szanuje to prawdziwe i niesamowite powieści, które spodobają się każdemu czytelnikowi.
Dopóki nie zgasną gwiazdy i Zakon Mimów to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa SQN. Oczywiście, drugi tom serii Samanthy Shannon zachwyca i doprowadza czytelnika do szybszego bicia serca. Nie mogę tego powiedzieć o powieści Piotra Patykiewicza - dosyć dobry pomysł, lecz słabe wykonanie.
Kolorowo nie było również w przypadku Niebezpiecznego Złudzenia, które dostałam od Wydawnictwa Feeria.
Przypadki Callie i Kaydena oraz Pięknego nieznajomego dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Drugi tom serii Christiny Lauren warto przeczytać chociażby dla niesamowitego Maxa, a powieści Jessici Sorensen lepiej nie czytać.
Jeśli chodzi o Broadchurch - ciekawy kryminał z niewykorzystanym potencjałem. Wielbiciele szybkiej akcji i zaskakujących wydarzeń mogą bardzo się zawieść na tej powieści.
Między życiem a życiem to dobra lektura, idealna na wakacje. Zaskakuje zakończeniem i sprawia, że czytelnik nie chce kończyć tej powieści.
Jane Eyre i Emancypantki (których nie ma na zdjęciu) to dwa ogromne tomy, które dostałam od Wydawnictwa MG. Obecnie czytam o niezwykłym losie Jane, lecz gdy skończę tę powieść to od razu zabiorę się za Bolesława Prusa!
Dwa tomy serii Denanzen, czyli Dotyk i Toksyna to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Dreams. Obie powieści zapowiadają się świetnie, a ja nie mogę się doczekać, aż po nie sięgnę. Ucieczkę w dzicz otrzymałam od Wydawnictwa Nowa Baśń - nigdy nie czytałam powieści o kotach, więc sądzę, że to będzie interesująca przygoda! Cudze Jabłka dostałam przedpremierowo od Wydawnictwa Literackiego i jestem już po lekturze - wyczekujcie pełnej pozytywnych zdań recenzji. Buźkę również otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego i niezwykle ciekawią mnie utwory Sophie Hannah - postawiłam na początek przeczytać ten, nieźle zapowiadający się kryminał.
Odłamki, Drzewo Migdałowe (nie ma na zdjęciu), Blackout oraz Deadline dostałam od Wydawnictwa SQN. Nie mogę się doczekać ostatniego tomu serii Miry Grant i powieści Ismeta Prcicia. Czuję, że będą one ''rozwalające''.

Cztery tomy serii Diany Gabaldon robią wrażenie na półce - Obca, Uwięziona w bursztynie, Podróżniczka i Jesienne Werble to moje perełki w prywatnej biblioteczce. Za sobą mam już pierwszy tom i mogę szczerze powiedzieć - Jamie Fraser jest mój! ♥
Zabójczyni musiałam mieć u siebie, aby posiadać cały komplet powieści Sarah J. Maas na półce. Dodatkowo - była 50% taniej!
Srebrzyste Wizje wyglądają cudnie i nie mogę się doczekać lektury - bardzo tęsknię za Meg i Simonem!
Dwa tomy Pretty Little Liars, czyli Toksyczne i Zatrute to idealne powieści na wakacje. Jeśli chodzi o Następczynię to osobiście jestem zadowolona z czwartego tomu - nowe postaci i irytująca (chyba po matce!) Eadlyn to dopiero początek nowej przygody.
Za ścianą jest tak pięknie oprawiona! Pozostaje mi jedynie przeczytać tę książkę i dołączyć do grona wielkich fanów Sarah Waters!
 
Jak wyglądają Wasze zdobycze książkowe?

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

18 komentarzy:

  1. Sporo książek :) Patykiewicza bym podkradła, a za Mirę Grant muszę się w końcu zabrać. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietny stos! :) Uwielbiam książki Miry Grant, Munro i Bronte. Serię Gabaldon również kolekcjonuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo czytania, oby lektura była udana :) "Odłamki" czytałam, a lektura rzeczywiście była dość rozwalająca. Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ile tych książek...a ile egzemplarzy recenzenckich! Niemożliwe, naprawdę. Strasznie tego dużo, a ja życzę ci cudownej lektury :D U mnie też był dosyć duży stosik, ale chyba nie aż tak duży....
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jeśli chodzi o recenzenckie to troszkę ich dużo :D

      Usuń
  5. Oooooch, jak dużo książek! Czytaj Mirę Grant, jej książki zniszczyły mi serce, ale były takie dobre!

    (Jamiem musimy się podzielić. Przykro mi! :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Deadline'' mnie zniszczyło, więc boję się co będzie jak przeczytam ''Blackout''!

      Usuń
  6. Powieść Piotra Patykiewicza mi się podobała, nie czułam się rozczarowana. Stosik imponujący:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ,,Dotyk", a ,,Toksyna" czeka już wypożyczona z biblioteki. ,,Obcą" dostałam jako nagrodę za czerwony pasek na świadectwie. Zazdroszczę 2. tomu ,,Czasu żniw". :) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Obca'' to jak najbardziej trafny prezent za czerwony pasek - gratuluję!

      Usuń
  8. Tyle cudownych książek! Ja jestem z siebie niesamowicie dumna, bo w tym miesiącu kupiłam tylko dwie książki, i to jeszcze po przecenie, więc... :3 Ale książki Diany Gabaldon chętnie bym ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, chciałabym mieć taką silną wolę!

      Usuń
  9. Ahh też mi się marzy chociaż 1 regalik :) Wspaniałe stosiki, miłej lektury! Żałuję, że jeszcze żadnej z Twoich książek nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie ciekawi mnie mnie seria Gabaldon, naprawdę z przyjemnością bym ją dorwała i czytała! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Gabaldon pisze wspaniale!

      Usuń
  11. "W butach Valerii"czytałam i teraz planuję brać się za kolejne tomy . Miłej lektury ! ;)

    OdpowiedzUsuń