Stos Ksiąg Zakazanych | Kwiecień 2015

Kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata!


Kolejne skarby dołączyły do zbiorów mojej biblioteczki!
Lirael, Abhorsen oraz Clariel to kolejne tomy serii Garth Nixa, które otrzymałam od Wydawnictwa Literackiego. Jestem już po lekturze, a recenzje drugiego i trzeciego tomu pojawią się na blogu niebawem. Sekretne życie pszczół otrzymałam jako przedpremierowy egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego - recenzję tej powieści możecie przeczytać tutaj. Zbrodnię i karę oraz Braci Karamazow (których nie ma na zdjęciu) dostałam od Wydawnictwa MG - uwierzcie mi, te książki prezentują się na półce cudownie, a jeszcze cudowniej się je czyta! Sekret również dostałam od Wydawnictwa MG i jestem już po lekturze - mówiąc krótko spodziewałam się czegoś o wiele lepszego.
Dante na tropie to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Literackiego - koniecznie przeczytajcie recenzję (o tu!). Kroniki Tempusu - Królowa musi umrzeć oraz Królowa na wojnie to dwie powieści, które otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Opinię o tych książkach możecie przeczytać tutaj. Taniec spadających gwiazd również otrzymałam od Wydawnictwa Dreams - opinia już niedługo, ale mogę Wam już teraz szczerze polecić serię Wiatr! 
Ten stosik to moje ''zakupy'' oraz prezenty, które dostałam w ostatnim czasie.
Bóg nigdy nie mruga, Powód by oddychać oraz Oddychając z trudem to Biedronkowy szał zakupów. Dwa tomy serii Donovan już przeczytałam i mogę Wam powiedzieć, że jak na razie mam mieszane odczucia. Coś do ukrycia i Coś do ocalenia to dwa prezenty - cała seria pięknie prezentuje się na półce. Ostatnia Spowiedź III ponownie w stosiku! Nie mogę nacieszyć oczu tą pozycją! CZERWONA KRÓLOWA RZĄDZI! To znaczy okładka Czerwonej Królowej rządzi... Mam nadzieję, że środek również. Blackout to mój MUST HAVE - słyszałam dużo pozytywnych opinii, a opis wydaje się być interesujący.
Eleonora i Park to prezent otrzymany od babci na Wielkanoc. Bardzo się cieszę na lekturę tej powieści! Muszę się koniecznie za nią zabrać! :)
 
Co Wy macie do przeczytania w kwietniu? Jakie cudowności zawitały do Waszych biblioteczek? :)

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

13 komentarzy:

  1. Paulina Topolewicz12 kwietnia 2015 20:31

    Piękne książeczki!


    Zazdroszczę E&P, Czerwona Królowa, Sekretne życie pszczół , powodów by oddychać, a Bóg nigdy nie mruga polecam bardzo!


    Miłego czytania ;)
    mianigralibro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, coś bym podebrała ;). // Ja się właśnie wzięłam za "Wicked" Gregory'ego Maguire. Jak na razie, to dość interesująco, ale mi to trochę styl Geimana w "Gwiezdnym Pyle" przypomina...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała Pisareczka12 kwietnia 2015 20:52

    Muszę zdobyć "Czerwoną królową" :D
    Ostatnia spowiedź Tom III - cudo <3
    Dante zresztą też :D

    W te wakacje planuję rozpocząć swą przygodę z siostrami Brotne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z powyższych nie czytałam, ale zakochałam się w pierwszym tomie Ostatniej Spowiedzi, więc liczę, że szybko zabiorę się za kolejne. :) Czerwona królowa to moje marzenie. Miłego czytania.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdobycze :) Jest czego zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Łubińska12 kwietnia 2015 22:02

    Serie Oddechy, czerwona krolową i eleonora i Park mnie ciekawią i niedlugo sie za nie zabiore

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddychając z trudem mam na półce i nie mogę sie doczekać aż znajdę wreszcie na nią czas. Bóg nigdy nie mruga gorąco polecam :) zazdroszczę Czerwonej królowej i Eleonory i Parka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam właśnie "Bóg nigdy nie mruga" i mam wrażenie, że autorka bardzo często się powtarza. Zazdroszczę Ci Czerwonej królowej, serii Oddechy i dzieła Rowell. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie również czeka Dante na tropioe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona królowa faktycznie ma fantastyczna okładkę. Piękny stos, życzę przyjemnych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Nixa, Dostojewskiego i Rowell :). Ciekawi mnie Czerwona Królowa i Blackout. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, ile książek. I naprawdę fajne zdjęcia. Poprawiłaś mi humor. Cudownie czyta się o Twoich nabytkach, aż zaczynam nieco Ci zazdrościć... :)

    Niestety, nie miałam okazji przeczytać niczego z Twojego stosika. Jeśli chodzi o moje nabytki, to prawie wszystkie pochodzą z biblioteki. Udało mi się tam znaleźć książki Gesy Schwartz, a także "Obsydiana" :)
    Pozostaje mi tylko życzyć miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile cudeniek ♥ Zazdroszczę w szczególności książek z serii Garth Nixa , "Czerwonej królowej" oraz książek pani Cormack :)Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń