Stos Ksiąg Zakazanych | Luty 2015

 Luty - czytelniczy miesiąc! ♥



 
 
 Kolejny miesiąc = Kolejne książki
 
 
Pride and Prejudice to książka, którą otrzymałam w prezencie. Oprócz tej książki anglojęzycznej dostałam z serii czytamy w oryginale trzy powieści, których lektury nie mogę się doczekać!
Zaginioną Dziewczynę oraz Black Ice kupiłam pod koniec zeszłego roku w Empiku. Były niesamowite promocje!
Zbuntowanych i Wojnę w blasku dnia tomy I i II otrzymałam w prezencie pod choinkę na Święta.
Jedwabnik to powieść, która ukazana została w poprzednich stosach. Zamierzam przeczytać drugą część przygód detektywa w lutym.
Miasto Niebiańskiego Ognia zamierzam również przeczytać w lutym - nie mogę się doczekać przeczytania tej powieści!
Sabriel jest egzemplarzem recenzenckim od Wydawnictwa Literackiego. Czuję, że będzie to jedna z najlepszych powieści tego roku!
Ostatnia Spowiedź III tamtmamtmama! Jeju, jak JA KOCHAM TĘ SERIĘ. Pomimo tego, że jeszcze nie przeczytałam ostatniego tomu, który dostałam w prezencie od mojej mamy ♥
Cztery ostatnie powieści są prezentem dla mnie za zdany egzamin z fortepianu. Coś do stracenia już przeczytałam - lekka i ciekawa książka, choć Nie uśmiechaj się, bo się zakocham jest o wiele lepsza! Klucz i Fałszywy książę czekają na przeczytanie - intuicja mi mówi, że będą to genialne powieści!
 
Obecnie pochłaniam Quo Vadis, które jest lekturą szkolną. I podoba mi się! :)
 
 

Co obecnie pochłaniacie? Jakie macie plany na luty?

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

25 komentarzy:

  1. Zazdroszczę oczywiście Clare, ale też Black Ice, bo słyszałam, że bardzo dobre i Sabriela, bo słyszałam, że wyśmienite ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Pisareczka3 lutego 2015 16:27

    Muszę koniecznie przeczytać "Nie uśmiechaj się...", bo mile wspominam "Cześć, księżniczko" :)
    Czytałam już "Coś do stracenia" (przeciętna), "Ostatnia Spowiedź" (Mniam, mniam - chciałabym jeszcze!!!)!
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Sabriel'' dopiero czytam, ale ''Black Ice'' gorąco Ci polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytałabym Brett'a ;) "Sabriel" (i całą trylogię) Nixa gorąco polecam, bo to świetne fantasy, a "Jedwabnik" także u mnie czeka na półce... niestety, poczeka sobie jeszcze na swoją kolej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojej opini na temat "Zaginionej dziewczyny", ponieważ miałam okazje obejrzeć film,który średnio mi się podobał. "ostatnia spowiedź" również mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie podebrałabym Ci "Zaginioną dziewczynę". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci Klucza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam MNO i uważam, że jest bardzo słabe. Przez większość lektury się irytowałam i tylko kilka scen mi przypadło do gustu. Bretta mam w dalszych planach, sama nie wiem, kiedy się za niego wezmę, ale kusi mnie ta seria.
    Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość książek to perełki których sama pragnę. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele książek na twoim stosie nie jest mi obcych, już je zdarzyłam przeczytać. Masz niezłe nabytki, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Topolewicz3 lutego 2015 19:27

    Perełkowy stos!
    Przyjemnego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę w tym miesiącu przeczytać i zrecenzować tyle, ile się da! Muszę jakoś odrobić poprzedni rok, który pod względem czytelniczym był prawdziwą porażką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczytana bez pamięci3 lutego 2015 19:55

    Bretta czytałam i uwielbiam :) przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia Łubińska3 lutego 2015 19:58

    Cudny stos!

    Ps. mam pytanie, czy Nie uśmiechaj się, bo się zakocham to jakaś część "Czesc księżniczko"?

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia Węgielewska3 lutego 2015 20:16

    Podkradłabym Ci ostatni tom "Darów anioła", bo brakuje mi go do kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ''Nie uśmiechaj się, bo się zakocham'' to drugi tom tej trylogii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatniej Spowiedzi nie czytałam, ale wszyscy zachwalają, chyba nie będę już mogła się jej zbyt długo opierać ;) Zbuntowanych niedawno miałam okazję czytać, mam nadzieję, że spodobają ci się równie bardzo jak mi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Diana Górska3 lutego 2015 21:27

    Bardzo zazdroszczę Ci "Black Ice". "Sabriel" czeka również na mojej półce. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. JoAnna Polska3 lutego 2015 21:44

    Obecnie "Ostatni Olimpijczyk" od Riordana, a w lutym też mam w planach troszkę podczytać ;) Piękny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jakie stosisko! :) Quo Vadis również i mi przypadło do gustu, mimo, że to lektura szkolna :D Jedwabnika polecam, a o "Zagubionej Dziewczynie" słyszałam już bardzo dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile książek! Czytałam 'Malowany człowiek' Bretta i bardzo mi się podobało ;)
    Ja obecnie pochłaniam 'Pisane szkarłatem',które uważam za cudowne ;) Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie wyglądają 2 tomy Wojny! :) Zazdroszczę Black Ice, Sabriel już do mnie jedzie! :) MNO cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przeczytałabym Sabriel, tak szumnie zachwalaną na blogach i Zaginioną dziewczynę. Poza tym czytałam poprzednie części Wojny w blasku dnia i autor mnie skutecznie do siebie zniechęcił...

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgorzata Zaczytana4 lutego 2015 23:32

    Cudne stosisko - jak ja lubię posty stosikowe :). Parę pozycji chętnie bym przytuliła, a przede wszystkim "Zaginioną dziewczynę" i "Jedwabnika". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny stosik!
    z chęcią ukradłabym Blue Jeansa. :)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń