Stos Ksiąg Zakazanych | Grudzień 2014



ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS...



Świąteczny nastrój udzielił się każdemu. Pieczemy pierniczki, wieszamy ozdoby na choinkę, a nawet nucimy pod nosem kolędy. Oto przychodzę do Was ze Stosem Ksiąg Zakazanych, który jest... myślę - bardzo świąteczny! :)
Zacznijmy od Spróbujmy jeszcze raz, czyli mojego wczorajszego zakupu z Biedronki. Mówiąc szczerze, pierwsza część była słaba, lecz dam tej serii jeszcze jedną szansę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Następna w kolejce jest Ruth autorstwa Elizabeth Gaskell, która jest egzemplarzem recenzenckim od Wydawnictwa MG. Jeszcze jej nie zaczęłam, ale zapowiada się ciekawie. HOMELAND. Ścieżki Carrie kupiłam w bardzo okazyjnej cenie. Nie oglądałam serialu, jednak... Może kiedyś zacznę? Skruszone i Hopeless kupiłam na początku roku szkolnego przy okazji nabywania podręczników. Obie powieści są już przeczytane i czekają na recenzję. Love, Rosie przeczytałam jednym tchem. Ta powieść jest tak poruszająca... Niedługo recenzja! Wyścig Śmierci kupiłam zainteresowana fabułą - czy ta powieść okaże się lepsza od Króla Kruków? Dwie ostatnie części bestsellerowej trylogii Juliet Grey, czyli Maria Antonina. W Wersalu i Petit Trianon oraz Z pałacu na szafot, kupiłam przy okazji - cała trylogia jest niesamowita!
Nową Ziemię oraz Insygnię kupiłam za śmiesznie niską cenę - nie mogę się doczekać lektury tych dwóch perełek! Czarne Skrzydła i Miniaturzystka to dwa egzemplarze recenzenckie, które pochłonęłam w parę dni - niedługo moje opinie. Niedokończone Opowieści, Niebezpieczne Istoty, Księga Portali oraz Wina Gwen Frost to również egzemplarze recenzenckie, które już przeczytałam - niektóre czekają na recenzje, które będą tuż po Świętach. Alicję w Krainie Zombie pożyczyłam od mojej koleżanki i jestem już po lekturze - trzy razy na nie, dziękujemy. Obecnie pochłaniam Lawendowy Pokój, który jest tak niesamowity genialny wspaniały, że można tą powieść spokojnie określić dziełem ♥
Jakość HD ♥
Bridget Jones. Szalejąc za facetem oraz Wichrowe Wzgórza to następne egzemplarze recenzenckie - na recenzję tej pierwszej nie będziecie musieli długo czekać :)
Piąta Fala. Bezkresne Morze to nagroda w wygranym konkursie u Wydawnictwa. Mara Dyer. Tajemnica jest bardzo trafionym prezentem mikołajkowym!
Miasto Niebiańskiego Ognia, Jedyną oraz Jedwabnika kupiłam w Empiku i... nie mogę się doczekać lektury tych powieści! Echa Pamięci i Droga Królów czekają na swoją kolej na przeczytanie ( brak czasu, tak bardzo). 


Kończąc swoją długą wypowiedź, pragnę Wam życzyć wesołych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnej atmosfery oraz masy prezentów pod choinką (w tym książek)!





Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

15 komentarzy:

  1. Ile cudowności! <3 Zazdro lvl hard :D Jedyna jest strasznie przewidywalna, ale z chęcią widziałabym u siebie Miasto Niebiańskiego Ognia, ale najlepiej z polską okładką :b A reszty zazdroszczę, bo u mnie rzadko zdarzają się takie wielkie stosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i oczywiście WESOŁYCH ŚWIĄT <3 :D

      Usuń
  2. Jeny.. Tyle książek, a ja nic nie czytałam! Szkoda, bo nie mogę Ci nic polecić.
    Wesołych i zdrowych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny , ogromny stosik ! Nacieszyłaś moje oczy ;) Życzę miłego czytania i Wesołych Świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! :)
    Po Spróbujmy jeszcze raz nie sięgnę, po zupełnie nie podobała mi się pierwsza część. Hopeless też mam, niedawno przywędrowało, ale jeszcze nie czytałam. Na Love, Rosie byłam, całkiem niezły film, ale po książkę raczej nie sięgnę. Nowej Ziemi jestem bardzo ciekawa, ale nie mogę zdobyć, gdzie dorwałaś? Zazdroszczę Miniaturzystki, Księgi Portali i Lawendowego Pokoju. Alicja mocno średnia. Piątą Falę już niedługo przeczytałam, Mara Dyer.genialna! Echa Pamięci kiedyś wygrałam, ale... czekają :D
    Rozpisałam się, Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Nową Ziemię'' kupiłam w promocji miesiąc temu w Auchan - spróbuj poszukać, może nadal jest :)

      Usuń
  5. Mam podobne odczucia co do Love, Rosie - bardzo mi się ta książka podobała ;). Miasto Niebiańskiego Ognia też jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Nową Ziemię. Wyścig śmierci nie przypadł mi do gustu. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam "Wyścig Śmierci", ale odradzam "Nową Ziemię", strasznie mnie nudziła. Cieszę się, że zgadzamy się co do "Love, Rosie" i "Alicji w Krainie Zombie", chociaż pierwsza część nie była taka zła, nawet szybko się czytało, dopiero druga to była męczarnia :/

    Wesołych Świąt! :D
    Życzy Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż cudowności! Kilku z nich strasznie Ci zazdroszczę :) Życzę przyjemnej lektury oraz zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, nawet nie wiem od czego zacząć, masz tyle wspaniałych książek na tych stosach! "Alicję..." wprost uwielbiam, podobnie jak "Love, Rosie".
    Przyjemnej lektury i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne nabytki, piękne egzemplarze, aż chciałoby się coś Tobie podkraść ;)
    Nadal mamy święta, więc ja życzę Ci ogromnego worka wolnego czasu, by móc czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawendowy pokój czytałam i był całkiem fajny. Love, Rosie właśnie czytam. Wiele cudeniek bym z chęcią Ci zabrała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest czego zazdrościć :) Z wyjątkiem "Alicji... " Mi również niezbyt przypadła do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ stos! ;) "Jedwabnik" znalazł się również w mojej świątecznej paczce ;)

    OdpowiedzUsuń