Muzycznie | Sierpień 2014

Wakacje sprawiły, iż słucham muzyki coraz częściej i coraz dłużej. W ciągu tych dwóch miesięcy, znalazłam naprawdę wiele niesamowitych piosenek, dzięki którym mogłam odpocząć lub zaszaleć. Nadeszła odpowiednia pora, aby Wam moją ''wakacyjną playstitę'' przybliżyć :)


Paper Route - Glass Heart Hymn
by Artoriious

Lana Del Rey - West Coast
 

The Neighbourhood - Sweater Weather

Indila - Tourner Dans Le Vide

Passenger - Let Her Go

Lily Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer in C (Robin Schulz Remix)

Jonsi - Where No One Goes (httyd2)


Ed Sheeran - All Of The Stars
Birdy - Tee Shirt


Jake Bugg - Simple As This
M83 - Wait
Charli XCX - Boom Clap

The Neighbourhood - Wires

The Neighbourhood - Honest

Wpadło Wam coś w ucho? :)

Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Parę piosenek sama znam i czasami słucham , chociaż właśnie w wakacje najmniej ich słucham .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre piosenki znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Lanę, The Neighbourhood i soundtracki z Gwiazd Naszych Wina <3

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele piosenek stąd nie słyszałam, miło poznać Twój gust

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko kilka utworów, przyznam się, że sama mam bardzo mało czasu na słuchanie i zazwyczaj odtwarzam swoją stałą listę, która ma już lat -naście ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń