Dziewięć Żyć Chloe King. Uprowadzona | Liz Braswell






„Chloe nachyliła się i odwzajemniła pocałunek. Zimne szkło sprawiło, że nie mogła mu zrobić krzywdy”

Moja ostatnia podróż z kobietą kot, zakończyła się niedosytem i zmieszaniem. Dałam jednak szansę następnej części. Gdy natrafiła się okazja, sięgnęłam po ''Uprowadzoną''. Nie zastanawiając się dłużej, znów wpadłam w wir kociej rasy.



Po zaciekłej walce na moście Golden Gate, Chloe zostaje przetransportowana do tajnej kryjówki jej ''kocich przyjaciół''. Jest tam bezpieczna i nic jej nie grozi. Dziewczyna czuje ból, pomimo opieki nad nią, ponieważ nie może skontaktować się z mamą oraz przyjaciółmi.
Brian oraz Alek liczą na coś więcej ze strony Chloe, a ona nie jest pewna kogo wybrać.
Niebezpieczeństwo nadejdzie z niespodziewanej strony, a dziewczyna będzie musiała zadecydować.


“-Co tam się właściwie stało?
-Nie mam pojęcia. Prochy? Wojna gangów? Psychopatyczna wersja berka?”

Druga część przygód o odważnej kociej Chloe, ponownie nie trafiła w mój gust. Niestety, czasami się tak zdarza. Jednak okładka jest piękna. Wydawnictwo naprawdę się postarało, jeśli chodzi o szatę graficzną drugiej części.
Akcji nie ma w ogóle, jeśli ostatnie strony książki można nazwać akcją. Powieść ciągnie się niemiłosiernie, a ja wyczekiwałam końca.
Nie mogę powiedzieć, że książka była lepsza od poprzedniczki, co bardzo mnie smuci.
Bohaterzy w tym tomie byli nijacy, nudni i płytcy.
“Gdyby musiała, bez problemu mogłaby żyć z dala od miasta, pośród drzew. Tak właśnie dzieci wyobrażają sobie wolność.”

''Uprowadzona'' nie zaskoczyła mnie niczym pozytywnym. Oczekiwałam dobrej powieści, ale otrzymałam coś zupełnie innego. ''Dziewięć Żyć Chloe King'' to seria, która nie przypadła mi do gustu.
Ja będę omijać tą serię szerokim łukiem.

Ocena: 2/10










Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

11 komentarzy:

  1. Bardzo chcę zapoznać się z tą serią, żeby sprawdzić czy rzeczywiście jest taka słaba jak piszesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w takim razie też. Jeśli już sięgam po literaturę tego typu, musi to być coś wyróżniającego się spośród tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam część 1 i był to chyba mój najgorszy zakup książki w całym życiu, naprawdę. Dlatego ani myślę kupować tej książki. A czasu też mi szkoda na tego typu badziewie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba podziękuję za powyższą książkę jak i całą serię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja recenzja przechyla szalę w stronę: "raczej nie przeczytam", ale może jak zobaczę w bibliotece to wezmę książkę do domu i przeczytam, jeżeli nie będę miała nic ciekawszego do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno podziękuje za to "dzieło' :D

    Przy okazji zapraszam Cię do mojego wyzwania autorskiego
    http://babskieczytadla.blogspot.com/p/autorskie-wyzywanie-europa-da-sie-lubic.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tydzień temu kupiłam cała serie z 50 zł na targach ksiazki i nie mogę sie doczekać by ją przeczytać !!
    Podoba mi sie jak piszesz!
    Zapraszam do mnie http://artofreadingbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę aż tak źle? Ja się za nią zabieram, bo obejrzałam serial i zabolało mnie, kiedy go tak po prostu przerwali...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie aż tak źle nie było, ot, książka młodzieżowa z obowiązkowym trójkątem i okraszona egipską mitologią. Pierwszy tom podobał mi się bardziej, ale oba były ciekawe. Nie zapadną mi na długo w pamięci, ale miło wspominam czas z nimi spędzamy. Teraz tylko czekam, aż biblioteka uzupełni swoje zbiory o trzeci tom :)
    Zapraszam do siebie: http://wilcze-recenzje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń