Pamiętnik Nastolatki 2 | Beata Andrzejczuk




Każdy wie jak to jest być nastolatkiem. Kłótnie, problemy miłosne i wahania nastrojów. Oto przed nami ponownie wystąpi Natalia, która opowie jak to u niej jest.



Natalia wraca do gimnazjum i znajduje się już w drugiej klasie. Myślała ona, że po wakacjach wszystko się rozwiąże i jakoś ułoży, ale jest na odwrót. Wszystko jest jeszcze bardziej skomplikowane i tworzą się z tego niezłe kłopoty.
Dziewczyna zaczyna jeszcze bardziej kłócić się z matką. Bardzo często chodzi o oceny, które są gorsze. Jedynie ojciec ją rozumie.
Teraz jednak jedno z najważniejszych pytań : Kogo tutaj wybrać? Batrosza, który walczy o Natkę jak lew, czy potulnego jak baranek Jacka?
Tego dowiecie się w książce

Można zobaczyć, że okładka jest bardzo podobna do poprzedniej. Lecz więcej tutaj kolorów, a mniej jednolitości, co bardzo mnie cieszy.
Czytając tą powieść miałam mieszane uczucia. Książka nie powaliła mnie na kolana, choć spodziewałam się tego.
Opisy były nijakie, nie zainteresowały mnie. 
Fabuła miała skupić się na miłości, której było za dużo. Powoli zaczynałam mieć dość jej pytania : Bartosz czy Jacek? 
Akcji nie było. Kropka.

Natalia jest postacią dosyć barwną, która ma wady i zalety. Była miła, grzeczna, czasami pyskata, ma milion pomysłów na minutę. Jest taka, jak połowa nastolatek w jej wieku. 
Byli jeszcze rodzice. Nie wiem dlaczego autorka tak bardzo skupiła się, żeby matka cały czas kłóciła się z Natalią. Po pewnym czasie było to dla mnie irytujące. Wiem, że młodzież często kłóci się z rodzicami, ale dziewczyna pomimo tego powinna mieć dobre stosunki z matką. 
Ojciec postanawia wysłuchać Natalii i jej problemów, aby je rozwiązać. Tata bohaterki skupia się tutaj na pomaganiu rodzinie i chce, aby była ona szczęśliwa, dobra i pogodna. 
Rodzeństwo nie przypodobało mi się. Było takie nijakie i nudne.

Druga część Pamiętnika Nastolatki jest okropna. Książka była nudna, miałam ochotę wiele razy ją odłożyć, lecz postanowiłam, że wytrwam do końca i na szczęście wytrwałam! 
Więc jeśli chcielibyście przeczytać ''Pamiętnik Nastolatki'' to ja odradzam.

Ocena: 1/10



Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

8 komentarzy:

  1. Minął rok albo i więcej odkąd skończyłam 2 tom tej serii. Mam co do niej mieszane uczucia, ale czasem żałuję, że nie mam możliwości sięgnięcia po te książki kiedy tylko zechcę, bo gdy do szkoły trzeba czytać wielkie i znane dzieła, które za nic nie chcą się skończyć, to takie coś jest idealne. W dodatku ja nie cierpię niedokończonych spraw i prawdopodobnie z tego powodu pożyczę z biblioteki dalsze losy Natki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zdecydowanie nie warto tracić na nią czasu. Dlatego sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę książkę kilkanaście razy w bibliotece, ale nie sięgnęłam i nie sięgnę. Jednak nie jest to już moja wymarzona literatura.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lektura nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ciekawi mnie ta seria, więc prawdopodobnie po nią nie sięgnę. A Twoja recenzja jeszcze mnie w tym postanowieniu utwierdza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie takie ksiażki już niestety nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy w życiu po nią nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń