Książę Persji: Piaski Czasu | 2010





Książę Persji jest wyjątkowym filmem, który czaruje od pierwszego ujrzenia. Genialni aktorzy, ciekawa historia, tajemnice, które trzeba rozwiązać.





Persja, IX Wiek.


Dastan to młody książę Persji, Imperium rozciągającego się od Zachodnich Chin do Morza Śródziemnego. W dzieciństwie został przygarnięty przez Króla Sharamana, który zainteresował się odwagą dziecka.  Po piętnastu latach, wraz z przyszywanymi braćmi jest na wyprawie wojennej. Królewski brat Nizam, ogłasza, że Święte Miasto Alamut, produkuje broń wrogom Persji. Podczas napadu, Dastan znajduje tajemniczy sztylet. Po zdobyciu miasta, przybywa Król Sharaman, aby świętować. Podczas uczty, Król został zamordowany, a Dastan został oskarżony o jego śmierć. Pomaga mu Tamina, księżniczka, Władczyni Alamut i Strażniczka Świątyni. Wyjaśnia ona, że magiczny sztylet może uwolnić magiczne Piaski Czasu. Dastan po paru wydarzeniach dochodzi do odkrycia tajemnicy.

Po tym filmie, byłam całkowicie oczarowana i cały czas myślałam przez tydzień o tak genialnym filmie. To jest arcydzieło.  Jest wiele tajemnic, które Dastan musi rozwiązać. Tamina jako Strażniczka musi chronić Sztylet, który trafił w jego ręce. Bohaterowie (Jake Gyllenhaal jako Dastan i Gemma Arterton jako Tamina) są bardzo naturalni i ukazują swoje emocje, jakby naprawdę to przeżywali. Bohaterowie mieli również unikalną urodę, która zapadała w pamięć. Aktorzy odwalili kawał dobrej roboty, a ja zachwyacałam się i jakbym mogła - piszczałabym z radości i genialnej fabuły! :)

Wszystkim Polecam ten film, bo jest magiczny. Tajemnice, momenty zaskoczenia i emocje, podniosły moją ocenę, którą za chwilę tu zobaczycie.  Zakochałam się w Dastanie, zakochałam się w Taminie i zakochałam się w Persji.





Ocena: 10/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz