Złoty Most | Eva Voller





Do powieści Pani Voller, przygotowałam się z pełną nadzieją na więcej ciekawostek. Paryż to miasto, które kocham, które bardzo mnie interesuje i dlatego pokładałam w tej książce wielkie nadzieje na super obroty akcji i trudne życie przed XXI wiekiem.
Pierwsza część wywarła na mnie ogromne wrażenia... A jak z drugą?



Anna, podróżniczka w czasie zdała właśnie pisemną maturę, która jak twierdziła... Nie wyszła najlepiej. Przygotowując się do części ustnej , Anna dostała wiadomość. Jej ukochany Sebastiano, zaginął w Paryżu, w czasach kardynała Richelieu. Dziewczyna wyrusza w podróż, a gdy dociera już na miejsce, okazuje się, że chłopak stracił pamięć i jest muszkieterem kardynała!
Anna próbuje przywrócić Sebastianowi pamięć, a Annie przypomina się akcja powieści ''Trzej Muszkieterowie''...
Dodatkowo Królowa Anna jest zagrożona i Richelieu zna jej sekret. Sebastiano i Anna muszą poradzić sobie z zadaniem im przeznaczonym...

Książka jest według mnie bardzo magiczna i klimatyczna. Bohaterka wyjaśnia co i jak, opisuje miejsca w których się znajduje. Anna to bardzo fajna bohaterka, Sebastiano również (chociaż z ''normalną'' pamięcią był lepszy xD), a wypełnienie robią poboczni bohaterzy, których również polubiłam :)
Na następną część czekam niecierpliwie, a Wam polecam pierwszą część (Magiczna Gondola) i drugą, które są bardzo magiczne i piękne.

Ocena: 9/10