Gorączka | Dee Shulman





O Gorączce słyszałam wiele opinii. I tych dobrych i tych złych. Jestem osobą, która jest bardzo ciekawa, którą stronę wybiorę i czy książka będzie warta zachodu czy nie. Cóż... Czy Gorączka jest hitem?
Czy warto ją kupić?
Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego tekstu, który zaraz napiszę, okaże się bardzo pomocny. 



Główną bohaterką jest Ewa Koretsky, która czuje się jakby nie miała do niczego dostępu. Została dwa razy wydalona ze szkół, których nie lubiła. Rodzice jednak cieszą się, a zarazem dziwią, że nasza bohaterka zdaje do St. Magdalene's  Wszystko wydaje się tam inne, a Ewa po oswojeniu się z tym miejscem, czuje, że tu właśnie miała trafić - takie było jej przeznaczenie. 

Jednak nasza bohaterka, głodna wiedzy i zaciekawienia, zostaje zarażona wirusem, który od razu odbiera życie, a potem je odzyskuje. 
Co to jest za wirus? Skąd on się bierze? I czemu przystojny Sethos Leontis, uważa ją za swoją ukochaną Liwię, która została zamordowana dwa tysiące lat wcześniej? Dlaczego on ją pociąga? I co to jest Parallon? Czemu Seth tam trafił?
Tego dowiecie się w książce.

Książka jest przeciętna. Denerwowały mnie te długie i nudne opisy. Autorka obciążała nimi Sethosa, a czytelnikowi trudno było je przeczytać.
Według mnie, książka nie jest hitem. To zwykła przeciętna powieść, których można znaleźć miliony.

Bohaterowie byli momentami bardzo irytujący - Ewa była strasznie niezdecydowana, a Sethos... nudny. Sądzę, iż autorce udałoby się wykreować ciekawszych bohaterów.

Książka ta nie jest genialna, lecz na nudne i wolne wieczory nadaje się idealnie. Dlatego, jeśli pragniecie odprężyć się przy dosyć dobrej książce to Gorączka nada się do tego idealnie.

Ocena: 6/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!