Pretty Little Liars. Kłamczuchy | Sara Shepard




Na tą serię, trafiłam całkowicie przez przypadek. Moja koleżanka poleciła mi tą serię oraz serial, jednak pierwsze co wybrałam to oczywiście książka. Dodatkowo złożyło się, że w empiku był czteropak tej serii. Kupiłam od razu.



Jak byście zareagowali, gdybyście dowiedzieli się, że wasza sławna koleżanka zaginęła? Była z wami, chociaż umiała nieźle dać popalić. Dziewczyny chciały nią być, chłopacy - ją mieć. Niestety, tak się złożyło, że nasza słynna Alison zaginęła. Miały mieć przecież cudny wieczór piżama party! No cóż... Niekiedy plany popsują pewne wydarzenia...

Pięć Przyjaciółek. Każda odmienna. I co je tak połączyło? Alison DiLaurentis przecież mogła mieć każdego kogo zechciała mieć! Tym razem jednak wybrała cztery dziewczyny, które były typowymi nastolatkami - uczyły się, miały swoje różne pasje i nic więcej. Alison, która obdarzyła normalne nastolatki, Spencer, Arię, Hannę oraz Emily, sławą w normalnym liceum w Rosewood, miasteczku, gdzie kłamstwa zawsze wychodzą na jaw. Ta noc, kiedy Spencer kłóci się z Ali o głupią rzecz, powoduje ucieczkę gwiazdy towarzyskiej, przez co wieczorek można uznać za skończony. Następnego dnia, jednak nie staje się śmiesznie. Alison nie wróciła do domu.

Przyjaźń się skończyła. Cztery dziewczyny poszły w swoje strony. Nadal nie znaleziono ciała Ali, chociaż minęło aż 2 lata! Spencer, Aria, Hanna i Emily zmieniły się nie do poznania. Hanna jest teraz gwiazdą liceum z Moną, dziewczyną, którą kiedyś obrażały. Aria wróciła z Europy, Emily jest genialna w pływaniu (oby tak dalej!), a Spencer jak to ona - nadal jest zapisana na wszystkie kółka i uczy się codziennie po parę godzin ;)
Aż zaczynają dostawać wiadomości od tajemniczej osoby, podpisującej się A...

Książka jest bardzo charakterystyczna - ma białą okładkę i ładne pokręcone pismo.
Autorka podzieliła również rozdziały na bohaterki, co jest bardzo fajne :)
Polecam tą książkę oraz serial, który poleciłam wcześniej :))

Ocena: 7/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!