Czerwień Rubinu | Kerstin Gier

Rubin rozpoczyna swoją podróż w czasie!

Gwendolyn Shepherd to nastolatka, która nie wyróżnia się niczym szczególnym. Dziewczyna spędza swoje dni na plotkowaniu z najlepszą przyjaciółką, nauce do testów i denerwowaniu swojej kuzynki, Charlotte, która jest wyjątkowa ze względu na swój gen podróży w czasie. Pewnego dnia okazuje się, że to jednak Gwen jest wyjątkowym rubinem. Zaczyna towarzyszyć przystojnemu Gideonowi w podróżach w czasie, które zaczynają być z czasem niebezpieczne....

Czerwień Rubinu to pierwszy tom trylogii autorstwa Kerstin Gier. Postanowiłam sięgnąć po zachwalaną historię o podróżniczce w czasie i przekonać się o fenomenie tej pozycji. Czy warto towarzyszyć Gwen w jej podróżach w czasie? 

Kerstin Gier ma bardzo przyjemny styl, dlatego jej powieść można przeczytać w przerażająco szybkim tempie. Przygody głównej bohaterki 

Zaczarowałam się w fabule książki. Nie każdy ma takie super pomysły! Powiem tylko raz - WOW!
Bohaterowie są wystawieni na ciężką próbę, a ktoś próbuje im przeskodzić. Dodatkowo ta atmosfera między nimi... Kerstin Gier odwaliła kawał dobrej roboty, oddając nam tak dopracowaną lekturę, z wielkimi zwrotami akcji, pełnymi niebezpieczeństw i coraz bliższymi stosunkami naszych młodych bohaterów...

 "- To było strasznie lekkomyślne i ogromnie... niebezpieczne, i... Przełknął ślinę i wlepił we mnie wzrok. - I, do wszystkich diabłów, dość odważne."


Ocena: 8/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!