Dziewięć żyć Chloe King. Upadła | Liz Braswell

Chloe King i jej dziewięć żyć.

Chloe King to normalna dziewczyna. Nastolatka ma przyjaciół, wymarzony ideał chłopaka i kochaną mamę, z którą często się kłóci. Pewnego dnia Chloe odkrywa, że posiada tajemnicze zdolności. Dziewczyna musi dowiedzieć się prawdy o sobie, lecz musi działać szybko - jej prześladowca chodzi za nią krok w krok... I nie wiadomo kiedy zaatakuje.
Dziewięć żyć, lecz czy one wystarczą?

Dziewięć żyć Chloe King. Upadła to pierwszy tom trylogii autorstwa Liz Braswell. Z niemałym zainteresowaniem sięgnęłam po ten utwór z nadzieją na dobrą i ciekawą historię. Czy autorce udało się mnie zachwycić?

Niestety, fabuła jest strasznie przewidywalna. Odkryłam większość tajemnic przed zakończeniem. Akcja pędzi jak szalona do przodu, lecz nie opisuje dzięki temu w ciekawy sposób przygód głównej bohaterki. Liz Braswell ma lekki styl i powieść można przeczytać w przerażająco szybkim tempie - jest to zdecydowanie największy atut tego utworu.

Główna bohaterka nie przypadła mi do gustu. Cechowała się ogromną infantylnością oraz ignorancją. Miałam nadzieję, że Chloe zmieni się w czasie swojej przygody, lecz niestety tak się nie stało. Alek oraz Brian również pozytywnie mnie nie zaskoczyli. Wątek romantyczny był potraktowany po macoszemu. 

Dziewięć żyć Chloe King. Upadła to bardzo słaba książka. Przygody głównej bohaterki skupiają się jedynie na ciągłym pościgu i romantycznych rozmyślaniach. Miałam wielką nadzieję na wspaniałą historię o pewnej siebie Chloe, lecz niestety otrzymałam niedopracowaną i niezbyt interesującą lekturę. Liz Braswell bardzo mnie zawiodła - liczę, że w kolejnym tomie zaskoczy mnie pozytywnie. Ja mówię na razie Chloe King: trzy razy na nie.

Ocena: 2/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!